• Tasuta saatmine alates 79€
  • Paindlik maksesüsteem- tasu 3 osas ilma lisatasudeta, tasu järelmaksuga või saa kaup kohe kätte ning maksa hiljem! Sobiva maksevõimaluse saad valida ostukorvis.
  • myglamshopping@gmail.com
Tootegrupid

MÜÜGI- JA TAGASTUSTINGIMUSED

 

Veebipoe MyGlam OÜ (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ MyGlam (registrikood 12764272),

Asukohaga Liukivi 3-22, Kostivere, Jõelähtme vald, Harjumaa, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Toodete hinnad on eurodes ja käibemaksuvabad.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus. Makseid võetakse vastu eurodes. Tasuda saab pangaülekandega arve alusel või turvaliselt läbi pangalinkide.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab ESTO AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel ESTO AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Tellimusi toimetatakse kohale Itella Smartposti või Omniva vahendusel.

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumisest.
Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine sihtpunkti 3-6 tööpäeva jooksul.

Kaubale on võimalik ise järgi tulla eelneval kokkuleppel Kostiverre, Jõelähtme valda. Ise järgi tulles ei rakendu transporditasu. 

Kauba järgitulemise tähtaeg on 2 kuud alates ostukuupäevast. Kui kaubale tähtajaks järgi ei tulda, ei anta põhjendatud infot, ignoreeritakse, siis raha ei tagastata ja kaup läheb müüki. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Taganemisõigus

Ostjal on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest, esitades Müüjale kirjalikus vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning mis sisaldab järgmisi andmeid:

-    Ees- ja perekonnanimi

-    Kontakttelefon

-    E-posti aadress

-    Aadress

-    Pangakonto andmed

-    Tellimuse esitamise kuupäev

-    Asja kättesaamise kuupäev

-    Tagastatava kauba nimetus

-    Tootekood

-    Kauba ostuarve number

-    Tagastamise põhjus

Kauba ostmisest taganemise avaldus tuleb saata e-posti aadressile myglamshopping@gmail.com.

Taganemisavalduse kättesaamist kinnitab Müüja Ostjale saadetava teatega.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb
asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks vale toode või katkine toode).

Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis koos kõikide komplekti kuuluvate osadega (seadmed koos karbi, kasutusjuhendi ja juhtmega) ja uus/ kasutamata, välja arvatud juhul kui tegemist on seadmega, mille viga ilmnes kasutamise käigus (seadmed).

Kui tootel puudub karp, kasutusjuhend, adapter või mõni muu toote juurde kuuluv osa, siis kaupa ümber ei vahetata ja toodet tagasi ei osteta.

Kliendil on kohustus säilitada kõik toote juurde kuuluvad osad kui soovib toote ümber vahetada või tagastada.

Kauba tagastamine postiga peab vastama postiteenuse osutaja nõutele. Õrnad esemed tuleb pakendada purunemiskindlalt- kast, pehmendus, mullikile jne.

Ükskõik milliseid tagastatud tooteid ei aktsepteeri kui ei ole pakendatud nõuetekohaselt, selliselt nagu pakk teile saabus (näiteks kilekotis)

Ostja peab tõendama, et ta on 14 päeva jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on tagastatav toode veebipoe kätte tagasi jõudnud.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist kalleima kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest,
mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile myglamshopping@gmail.com.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada,
tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas
vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili
aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-ile.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada
kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja
on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist
otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes
sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile myglamshopping@gmail.com
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud
lepingust tulenevaid vaidlusi.